Wij verbeteren uw vindbaarheid door onder andere gebruik te maken van de volgende technieken:
Opstellen van een online marketing plan
Het opstellen van een online marketing plan, inclusief bepaling van doelen, check-punten, social media knalenkeuze, activiteitenschema, budgetbepaling en evaluatie/bijsturing van de gemeten resultaten.
Opstellen van een social media plan
Tegenwoordig wordt voor bedrijven sociale media niet langer genegeerd door de samenleving waarin we leven. Social media heeft zich ontwikkeld tot een handig hulpmiddel om de naamsbekendheid te vergroten en klanten aan te trekken. Een social media strategie voorkomt dat u naar believen inhoud publiceert zonder rekening te hoeven houden met andere platforms.
Content marketing
Elke content, tekst, afbeeldingen en video, met betrekking tot uw merk of bedrijfsnaam heeft waarde. In de digitale wereld is het de taak om de positieve gebruikerservaring te maximaliseren.
On-page SEO optimalisatie
Verbetering van lokale SEO (bijvoorbeeld het creëren van de juiste websitestructuur; juiste content ratio, juiste zoekwoorden en tags; aanwezigheid van SSL certificaat, van een sitemap, van robot.txt; toepassing van (lokale) SEO plugins, verbeteren van de laadsnelheid; etc.).
Off-page optimalisatie
Bij off-page optimalisatie gaat het over het optimaliseren van externe factoren (dus buiten je website om). Deze externe factoren hebben geen directe invloed op het uiterlijk en de content van je website, maar wel op je relevantie. En dus op je ranking.
Conversie optimalisatie
Bij conversie-optimalisatie moet er eerst een goed omschreven online strategie worden bepaald. Want wat u vooral wilt, is dat nieuwe bezoekers uw aanbod vertrouwen. En deze bezoekers op je juiste wijze door mijn website te laten surfen, om tot het gewenste resultaat te komen.
Linkbuilding
Link-building is een manier van opbouwen van back-links naar je website. Zonder links naar je website is het alsof je website niet belangrijk is. Daarnaast zijn veel links een signaal dat de website relevante informatie biedt en het waardevol lijkt om naar de betreffende website te linken.
Toepassing van Google applicaties
De toepassing van Google applicaties (Google ‘mijn bedrijf’, Google Search Console, eigendomsverificatie, URL inspectie, controle van sitemaps en koppeling naar Google Analytics (plus eventueel Ad words, Merchant of Express) geven een positief effect op de vindbaarheid.
Betaalde zoekresultaten (SEA)
Er is een groot verschil tussen SEO en SEA. SEO staat voor Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie). SEA betekent Search Engine Advertising (adverteren in zoekmachines).
Omdat Google veruit de meestgebruikte zoekmachine is, wordt met SEA meestal Google Ads (voorheen: AdWords) of Google Shopping bedoeld.
Zoekwoorden onderzoek
Uitgebreid trefwoordonderzoek is de eerste en belangrijkste stap voor een effectieve zoekmachineoptimalisatie. Dit is de basis van een succesvolle SEO-strategie.
En door het op de hoogte blijven de Google algoritmes
Omdat Google haar algoritmes continu aanpast aan nieuwe omstandigheden is het zaak om bij te blijven en in te spelen op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van vindbaarheid.
Neem voor meer informatie gerust contact met ons op!