Oyit verbetert uw vindbaarheid

Wij verbeteren uw vindbaarheid door onder andere gebruik te maken van de volgende technieken:

Oyit SEO

Opstellen van een online marketing plan

Het opstellen van een online marketing plan, inclusief doelen, touchpoints, kanaal keuze, activiteitenschema, budgetbepaling en evaluatie/bijsturing van de gemeten resultaten.

Meer informatie..


Opstellen van een social media plan

Tegenwoordig kan social media niet meer weggedacht worden uit de maatschappij waarin we leven, ook voor bedrijven. Social media is thans een handig middel om meer naamsbekendheid te krijgen en klanten te werven.
Een social media strategie voorkomt dat u in het wilde weg content post zonder rekening te houden met de verschillende platforms.

Meer informatie…


Oyit SEO

Content marketing

Elk beeld of elke perceptie die aan uw merk of bedrijfsnaam verbonden is, of het nu waar is of niet, heeft waarde.
In een gedigitaliseerde wereld is het de taak van elk bedrijf om de positieve gebruikerservaringen te maximaliseren en de pijnpunten van klanten online te verminderen.

Meer informatie…


On-page SEO optimalisatie

Verbetering van lokale SEO (bijvoorbeeld het creëren van de juiste websitestructuur; juiste content ratio, juiste zoekwoorden en tags; aanwezigheid van SSL certificaat, van een sitemap, van robot.txt; toepassing van (lokale) SEO plugins, verbeteren van de laadsnelheid; etc.).

Meer informatie…


Off-page optimalisatie

Bij off-page optimalisatie gaat het over het optimaliseren van externe factoren (buiten je website om). Deze externe factoren hebben geen directe invloed op bijvoorbeeld het uiterlijk van je website, maar wel op je relevantie.

Meer informatie…


Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie begint bij het definiëren van de ultieme online strategie. Het maken van de blauwdruk van je website. Een slimme online strategie heeft altijd te maken met keuzes maken. Want wat je vooral wilt, is dat nieuwe bezoekers overtuigd raken van jouw aanbod. Wat laat je dan prominent zien? En wat niet (of minder)?

Meer informatie…


links oyit

Linkbuilding

Link-building is de strategie van het opbouwen van back-links naar je website. Zonder links naar je website is het alsof je website niet bestaat. Daarnaast zijn veel links naar een website een signaal dat de website relevante informatie biedt en men het daarom waardevol vindt om daar naartoe te linken. 

Meer informatie…


Toepassing van Google applicaties

De toepassing van Google applicaties (Google ‘mijn bedrijf’, Google Search Console, eigendomsverificatie, URL inspectie, controle van sitemaps en koppeling naar Google Analytics (plus eventueel Ad words, Merchant of Express) geven een positief effect op de vindbaarheid.

Meer informatie…


Betaalde zoekresultaten (SEA)

Er is een groot verschil tussen SEO en SEA. SEO staat voor Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie). SEA betekent Search Engine Advertising (adverteren in zoekmachines).
Omdat Google veruit de meestgebruikte zoekmachine is, wordt met SEA meestal Google Ads (voorheen: AdWords) of Google Shopping bedoeld.

Meer informatie…


Zoekwoorden onderzoek

Een degelijk zoekwoorden onderzoek is de eerste en tevens de belangrijkste stap voor een effectieve zoekmachine-optimalisatie.
Het is de basis voor een succesvolle SEO strategie.

Meer informatie…


En door het op de hoogte blijven de Google algoritmes

Omdat Google haar algoritmes continu aanpast aan nieuwe omstandigheden is het zaak om bij te blijven en in te spelen op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van vindbaarheid.

Neem voor meer informatie gerust contact met ons op!