Nieuwe klanten nodig?

 

Het werven van nieuwe klanten is essentieel voor de winstgevendheid, continuïteit en groei van uw onderneming. Een structureel marktbewerkingsplan zorgt voor een constante stroom van potentiële klanten. Leads die uw bedrijf kwalificeren als de best mogelijke en meest onderscheidende leverancier.

 

26331709533_e1f89eeae8_o

 

Het marktbewerkingsproces verloopt in hoofdlijnen in 3 fasen:

Suspecting: het identificeren van doelgroepen en het vast stellen van online en offline kanalen waarlangs u zich bij hen bekend gaat maken

Leadgeneratie: het starten van een dialoog met de juiste functionaris en het kwalificeren van de koopkans en koopfase.

Prospecting: het op gang houden van de dialoog, enthousiasmeren en het koopbereid maken van de lead.

Na een grondige analyse van uw commerciële planning, acquisitieproces en marketingactiviteiten wordt op basis van uw specifieke marktsituatie een handzaam marktbewerkingsplan ontwikkeld. Na de implementatie van het marktbewerkingsproces is het belangrijk om periodiek de (funnel) resultaten te meten en bij te sturen.

Oyit Consultancy onderscheidt zich hier door aantoonbare resultaten.