Oyit verbetert uw vindbaarheid zonder enige twijfel. Wij verbeteren meetbaar uw vindbaarheid op het internet door gebruik te maken van de volgende technieken:
Opstellen van een online marketing plan
Het opstellen van een online marketing plan, inclusief bepaling van doelen, check-punten, social media kanalen keuze, activiteitenschema, budgetbepaling en evaluatie/bijsturing van de gemeten resultaten.
Opstellen van een social media plan
Tegenwoordig kan door bedrijven sociale media niet meer worden genegeerd. Social media heeft zich ontwikkeld tot een tool om naamsbekendheid te vergroten en klanten aan te trekken. Een goede social media strategie voorkomt dat u inhoud publiceert zonder enkel resultaat.
Content marketing
Elke content, tekst, afbeeldingen en video, met betrekking tot uw merk of bedrijfsnaam heeft waarde. In de digitale wereld is het zaak om de positieve gebruikerservaring te maximaliseren.
On-page SEO optimalisatie
Verbetering van on-page SEO heeft te maken met bijvoorbeeld het creëren van de juiste websitestructuur, de juiste content, juiste zoekwoorden, tags, aanwezigheid van een SSL certificaat, een sitemap, robot txt, toepassing van (lokale) SEO plugins en het verbeteren van de laadsnelheid.
Off-page optimalisatie
Bij off-page optimalisatie gaat het over het optimaliseren van externe factoren (dus buiten je website om). Deze externe factoren hebben geen directe invloed op het uiterlijk en de content van je website, maar wel op je relevantie. En dus op je ranking. Oyit gebruikt hier RankingCoach voor.
Conversie optimalisatie
Bij conversie-optimalisatie moet er eerst een goed omschreven online strategie worden bepaald. Want wat u wilt, is dat nieuwe bezoekers uw aanbod vertrouwen. En bezoekers op je juiste wijze door de website worden geleidt om tot het gewenste actie en zo het gewenste resultaat te komen.
Linkbuilding
Link-building is een manier van opbouwen van verwijzingen naar je website. Zonder links naar je website is het alsof je website niet belangrijk is. Daarnaast zijn veel links een signaal dat de website relevante informatie aanbiedt en het waardevol lijkt om de betreffende website te bezoeken.
Toepassing van Google applicaties
De toepassing van Google applicaties (Google ‘mijn bedrijf’, Google Search Console, eigendomsverificatie, URL inspectie, controle van sitemaps en koppeling naar Google Analytics (plus eventueel Ad words, Merchant of Express) geven een positief effect op de vindbaarheid.
Betaalde zoekresultaten (SEA)
Er is een groot verschil tussen SEO en SEA. SEO staat voor Search Engine Optimization (zoekmachine optimalisatie). SEA betekent Search Engine Advertising (adverteren in zoekmachines).
Omdat Google veruit de meestgebruikte zoekmachine is, wordt met SEA meestal Google Ads (voorheen: AdWords) of Google Shopping bedoeld.
Zoekwoorden onderzoek
Uitgebreid trefwoordonderzoek is de eerste en belangrijkste stap voor een effectieve zoekmachineoptimalisatie. Dit is de basis van een succesvolle SEO-strategie.
Neem voor meer informatie gerust contact met ons op!